TTW
TTW

Живописниот град Каосиунг на Тајван триумфира со број 1 во однос на туристичкото задоволство и двојни златни награди на престижните награди за дизајн во САД и Велика Британија

Сабота, јули 5, 2025

Тајванскиот Каохсиунг

Каосиунг, јужен ТајванДинамичниот јужен град на Каосиунг, во 2025 година, влезе во историјата со рангирањето на првото место по задоволство на туристите во земјата, а во меѓувреме освои двојно злато на две од највисоките светски награди за дизајн - наградите за иновации TITAN во Америка и наградите за дизајн во Велика Британија. Ваквата огромна чест е доказ за триумфот на Каосиунг во надградбата во туристичка дестинација од светска класа благодарение на неговите добро испланирани планови за урбан развој, живите културни активности и координираните туристички активности популарни меѓу странските туристи и локалните туристи подеднакво.

Во пресвртница што дополнително ја зацврстува неговата репутација како глобален лидер во туризмот, Каосиунг официјално го обезбеди првото место во Тајван за задоволство на национално ниво од туризмот во 2025 година. Јужниот пристанишен град, исто така, прослави голем меѓународен триумф, носејќи дома двојно злато од престижните награди за иновации TITAN во Соединетите Американски Држави и од Лондонските награди за дизајн во Обединетото Кралство. Овие признанија не се само симболични победи - тие ја зајакнуваат тековната трансформација на градот во една од најбараните дестинации во Азија и за локалните и за меѓународните патници.

Маркетинг

Овој успех е во согласност со сеопфатната стратегија на Туристичкото биро на Каосиунг, кое го обедини целиот туристички екосистем на градот - вклучувајќи хотели, туристички фабрики, деловни области и туристички оператори - за да формира кохезивен, надворешен „Туристички тим на Каосиунг“. Интегрираниот пристап на градот поставува нов стандард во начинот на кој урбаниот туризам се курира и пласира на пазарот во постпандемискиот глобален пејзаж.

Рангирање на прво место во повеќе сектори: туризам, економија, транспорт и друго

Пофалбите на Каосиунг во однос на задоволството од туризмот се дел од поширока приказна за успех. Според истражувањето за перформансите од 2025 година на „Глобал Вјуз Монтли“, Каосиунг се рангираше на прво место меѓу шесте главни општини во Тајван во клучни области како што се економски развој, ефикасност на транспортот, квалитет на здравствената заштита, одржливост на животната средина и образование. Добро заокружениот урбан развој и планирањето на политиките на градот директно го подобруваат неговото туристичко искуство, правејќи го привлечен и за краткорочни посети и за долгорочни инвестиции.

Оваа сеопфатна извонредност им овозможува на посетителите на Каосиунг не само да уживаат во атракциите од светска класа, туку и да имаат корист од беспрекорна мобилност, врвна медицинска инфраструктура, зелен урбан дизајн и културно збогатување - компоненти што го воздигнуваат патувањето од основно искуство во вистинско импресивно патување.

Зимскиот карневал станува глобална ѕвезда со двојни златни награди

Тематската прослава на Каосиунг, „Земјата на чудата во Каосиунг – Зимски карневал“, беше извонреден настан на меѓународната дизајнерска сцена во 2025 година. Со иновативни инсталации и импресивни искуства, карневалот ги воодушеви и домашната и меѓународната публика. Неговата креативна употреба на визуелно раскажување приказни и архитектура на настани му донесе на градот две големи меѓународни награди за дизајн: злато на наградите за иновации TITAN во САД и уште едно злато на наградите за дизајн во Лондон.

Овие последователни победи сигнализираат повеќе од само естетска привлечност; тие ја нагласуваат способноста на Каосиунг да ги претвори културните програми во глобален калибар, искуствени туристички производи. Бидејќи туризмот станува повеќе воден од емоции и приказни, а не само од дестинации, способноста на Каосиунг да испорача значајни, наградувани искуства го позиционира на чело на искуствениот туризам во Азија.

Стратешка локација и закрепнување на туризмот по пандемијата

Географската предност на Каосиунг како транспортен центар во јужен Тајван игра централна улога во неговиот успех. Градот делува како порта за патување во и од земјите на Тајван, што го прави природен јазол во растечката туристичка мрежа на Азија. По забавувањето предизвикано од пандемијата, Каосиунг брзо ја рекалибрираше својата туристичка стратегија - инвестирајќи во дигитална трансформација, подобрувајќи ги протоколите за здравствена безбедност и промовирајќи одржливо патување.

Овие навремени прилагодувања го направија Каосиунг модел за градовите кои сакаат да се обноват и репозиционираат во брзо развивачката туристичка средина. Градот сега е на бран на обновен ентузијазам за патување, а неговите понуди силно резонираат со туристите по пандемијата кои бараат безбедни, вредносно ориентирани и културно богати искуства.

Градење на „Туристичкиот тим на Каосиунг“: Соработка во најдобро издание

Во сржта на оживувањето на туризмот во Каосиунг е формирањето на „Туристичкиот тим на Каосиунг“. Оваа коалиција ги обединува засегнатите страни од секој сегмент на туристичката индустрија - почнувајќи од туристички агенции и хотели до туристички фабрики, културни области, па дури и производители на сувенири. Овој обединет фронт му овозможува на градот да им претстави сеопфатно и разновидно портфолио на меѓународните патници.

Координираниот пристап обезбедува конзистентно брендирање, извонредна услуга и динамично програмирање на настани во текот на целата година. Исто така, го зајакнува пристапот на Каосиунг кон меѓународните платформи и партнери за патувања. Влијанието е очигледно: глобалните платформи за резервации Agoda и Klook го препознаа Каосиунг како врвен избор за патувања за 2024 и 2025 година, соодветно, наведувајќи ја неговата прифатливост, факторот на забава и растечката глобална привлечност.

Глобално признание: Agoda и Klook Spotlight Kaohsiung

Две водечки платформи за патување во Азија, Agoda и Klook, неодамна го истакнаа Каосиунг како извонредна дестинација во регионот. Agoda го рангираше градот меѓу најзабавните и најпристапните туристички дестинации во Азија за 2024 година, истакнувајќи ги неговите понуди со однос цена-квалитет и добро избалансиран урбан шарм. Во меѓувреме, Klook го рангираше Каосиунг меѓу водечките светски туристички дестинации во развој за 2025 година. Имено, тоа беше единствениот град од Тајван што беше вклучен во оваа престижна глобална листа.

Овие меѓународни признанија ги потврдуваат стратешките туристички напори на Каосиунг и ја нагласуваат неговата растечка важност како глобално призната туристичка дестинација. Тие исто така помагаат да се зголеми интересот на посетителите, да се зголемат онлајн резервациите и да се постави Каосиунг на врвот на листите со желби за патување низ Азија и пошироко.

Проширување на глобалниот дострел преку партнерства во воздухопловството и индустријата

Гледајќи напред, Каосиунг ја удвојува својата амбиција да стане глобален магнет за патувања. Во тек се планови за проширување на Меѓународниот аеродром Каосиунг (Сјаоганг), зголемување на фреквенциите на летови и воспоставување нови меѓународни линии. Овие случувања значително ќе ја подобрат пристапноста на градот, што е клучен фактор за одржување на долгорочниот раст на туризмот.

За да ги засили овие напори, Туристичкото биро започнува меѓусекторски соработки со авиокомпании, туроператори, синџири за угостителство и академски институции. Овие партнерства се дизајнирани да го поттикнат не само влезниот туризам, туку и да го подигнат целокупниот квалитет и иновативност на туристичката понуда на градот.

Инфраструктура, настани и иновации: План за успех во туризмот

Стратегијата на Каосиунг не е ограничена само на брендирање и маркетинг - таа вклучува и значителни инвестиции во туристичката инфраструктура и јавните услуги. Од транспортни мрежи и дигитални туристички водичи до инклузивни објекти и повеќејазична поддршка, градот инвестира во секој аспект од туристичкото искуство.

Покрај тоа, Каосиунг продолжува да организира значајни настани и фестивали преку целата година за да одржи високо ниво на ангажман и да создаде сезонски туристички врвови. Настани како што се Фестивалот на фенери, Пролетниот карневал и Културно-креативните пазари привлекуваат и локални и меѓународни патници, генерирајќи постојани приходи од туризам и културна размена.

Одржлив туризам и вклучување на заедницата

Дефинитивна карактеристика на туристичката стратегија на Каосиунг е нејзиниот фокус на одржливост и учество на заедницата. Локалните индустрии, занаетчии и културни центри се интегрирани во туристичките пакети, создавајќи кружна туристичка економија каде што вредноста останува во градот. Од еко-туристички рути и зелен транспорт до локално производство на сувенири, туристичкиот модел на градот ги поддржува локалните средства за живот и управувањето со животната средина.

Ваквите одржливи практики не само што ја зголемуваат автентичноста на искуствата на посетителите, туку се усогласуваат и со глобалните трендови каде што свесното патување станува приоритет за многу туристи.

Визија за глобален туризам вкоренета во локалната сила

Патувањето на Каосиунг кон тоа да стане врвен туристички град во Тајван е студија на случај за визија, соработка и стратешко извршување. Од освојување глобални награди и врвни места на домашните рангирања до проширување на воздушната поврзаност и усогласување со меѓународните трендови во патувањата, градот е на добар пат да стане главен центар на туристичката мапа на Азија.

Со претстојни партнерства, планирани надградби на аеродромите и континуиран календар на настани со меѓународни стандарди, Каосиунг е подготвен да го подигне својот глобален бренд и да продолжи да привлекува патници кои бараат култура, прифатливи цени и возбуда.

Каосиунг е на врвот на рангирањето на Тајван по задоволство од туризмот во 2025 година благодарение на својот смел концепт за настан, солидната инфраструктурна сила и глобалната туристичка стратегија - што е потврдено со освојувањето на две златни награди на престижни натпревари за дизајн во САД и Велика Британија.

Како што се одвива 2025 година, Каосиунг претставува модел за градовите ширум светот кои сакаат да ја комбинираат локалната култура со глобалната визија и наследството со иновациите - докажувајќи дека иднината на туризмот не лежи само во прекрасните места, туку и на местата што создаваат прекрасни, трајни впечатоци.

Маркетинг

Сподели на:

Претплатете се на нашите билтени

ПАРТНЕРИ

на-TTW

Претплатете се на нашите билтени

Сакам да добивам новости за патувања и трговски настани од Travel And Tour World. имам прочитано Travel And Tour World'sЗаштита на личните податоци.

Пребарување од Google

РЕГИОНАЛНИ ВЕСТИ

Европа

Америка

среден Исток

Азија