Понеделник Јуни 9, 2025
„Американ ерлајнс“ направи голем чекор кон подобрување на својата стратегија за услуги на клиентите со формирањето на нов Советодавен одбор за корисничко искуство (CX). Овој потег, најавен по воспоставувањето на организацијата CX во февруари под водство на Хедер Гарбоден, главен директор за клиенти на авиокомпанијата, има за цел да собере тим од искусни професионалци кои ќе ја водат авиокомпанијата во нејзината мисија за усовршување и подобрување на корисничкото искуство.
Советодавниот одбор на CX е значајна еволуција на претходниот Советодавен одбор за оперативна извонредност на American Airlines. Додека вториот беше фокусиран на оперативната ефикасност, Советодавниот одбор на CX воведува три нови члена, од кои секој носи децении експертиза во угостителството, искуството на клиентите и стратегиите базирани на податоци. Оваа нова иницијатива ја сигнализира посветеноста на авиокомпанијата на подобрување на секој аспект од својата услуга, фокусирајќи се на персонализирање на интеракциите со клиентите и создавање беспрекорно патување за сите патници.
Тројцата новоназначени членови на одборот носат импресивно колективно искуство од над 90 години во различни индустрии, вклучувајќи угостителство, анализа на податоци и деловни иновации. Додавањето на овие нови гласови го зајакнува веќе робусното лидерство на „Американ ерлајнс“ во извонредната услуга на клиентите, правејќи го советодавниот одбор моќен ресурс додека авиокомпанијата продолжува да воведува иновации и да ги задоволува еволуирачките потреби на клиентите.
Крег Рид е едно од најновите дополнувања на одборот. Рид, искусен лидер во индустријата за луксузно угостителство, е најпознат по својот мандат како претседател и извршен директор на „Оберж Ризортс Колекција“. Под негово водство, компанијата го зголеми своето луксузно портфолио од шест на 28 објекти, сите познати по нивниот уникатен дизајн и посветеност на исклучителна услуга. Импресивната позадина на Рид во „Фор Сизонс Хотелс“ дополнително ја зацврстува неговата експертиза во обезбедувањето врвни искуства за клиентите што го спојуваат угостителството со автентичност. Неговото искуство во врвна услуга ќе биде клучно во обидот „Американ ерлајнс“ дополнително да се истакне во конкурентната авиоиндустрија.
Керол Кембел, со повеќе од 20 години искуство во компанијата „Волт Дизни“, носи богатство од знаење во создавањето незаборавни искуства за клиентите. Како моментален виш потпретседател и главен директор за искуство во „Асцензија“, таа ја водеше организацијата до постигнување на едни од највисоките нето промоторски резултати (NPS) во здравствената индустрија, извонреден подвиг во сектор кој бара и високи стандарди на услуга и оперативна ефикасност. Нејзиното длабоко разбирање на очекувањата на потрошувачите и лојалноста кон брендот ќе ја води „Американ ерлајнс“ во усовршувањето на своите стратегии за ангажман и задоволство на клиентите.
Лорен Чунинг, виш потпретседател на организацијата за податоци и интелигенција на Marriott, го заокружува триото нови членови. Експертизата на Чунинг во искористувањето на податоците и увидите на клиентите ќе биде клучна бидејќи American Airlines се стреми да ја искористи моќта на аналитиката за да поттикне подобра услуга за клиентите. Во Marriott, таа е одговорна за користење на податоци за зголемување на лојалноста на клиентите и оптимизирање на приходните текови за над 30 хотелски брендови. Нејзиното искуство во спојувањето на податоци со иницијативи фокусирани на клиентите ја позиционира да придонесе со вредни увиди што ќе ја подобрат понудата на услуги на American Airlines.
Новите членови на Советодавниот одбор за корисничко искуство ќе им се придружат на двајца искусни лидери кои беа дел од оригиналниот Советодавен одбор за оперативна извонредност. Бил Фицџералд, пензиониран потпретседател и генерален директор за операции со комерцијални мотори во GE, носи богато искуство во развој на производи, глобална поддршка и оперативна извонредност. Фицџералд беше одговорен за надгледување на производната линија GEnx, најбрзо продаваниот млазен мотор во историјата на GE. Неговото длабоко разбирање на техничките операции ќе биде непроценливо додека авиокомпанијата се стреми да ги оптимизира своите стандарди за услуги и перформанси.
Исто така, дел од одборот е Крис Султемаер, оперативен партнер во NewRoad Capital Partners. Со над 30 години лидерско искуство во операциите во синџирот на снабдување, времето на Султемаер како претседател и извршен директор на Walmart Transportation и извршен потпретседател за логистика во Walmart му дава неспоредливи сознанија за логистиката, испораката, складирањето и исполнувањето на нарачките. Се очекува неговата широка мрежа на контакти во индустријата во транспортот и малопродажбата да биде значајна предност додека American Airlines работи на подобрување на својата ефикасност и проширување на своите оперативни капацитети.
Одлуката на „Американ ерлајнс“ да состави тим од професионалци со толку разновидна експертиза ја одразува посветеноста на компанијата за усовршување на секој аспект од патувањето на своите клиенти. Авиокомпанијата јасно стави до знаење дека сака да го промени својот пристап кон услугата, фокусирајќи се не само на оперативната извонредност, туку и на создавање емоционална врска со патниците. Овој потег е показател за поширок тренд во авиоиндустријата, каде што искуството на клиентите станува клучен диференцијатор.
Со потпирање на знаењето и лидерството на ветерани во индустријата како што се Рид, Кемпбел, Чунинг, Фицџералд и Султемаер, „Американ ерлајнс“ се позиционира да понуди поперсонализирано, поодзивно и беспрекорно патничко искуство. Додека авиокомпанијата продолжува да се опоравува од прекините во изминатите неколку години, овие промени ја покажуваат нејзината решеност задоволството на клиентите да го стави во срцето на својата деловна стратегија.
Воведувањето на Советодавниот одбор за корисничко искуство е навремена и стратешка иницијатива што ќе ѝ овозможи на „Американ ерлајнс“ да го усогласи својот сервис за корисници со најновите трендови во угостителството, анализата на податоци и оперативната ефикасност. Со фокус на луксуз, иновации и персонализирани искуства, „Американ ерлајнс“ се грижи нејзините патници да ја добијат најдобрата можна услуга, не само во однос на летот, туку и во секоја интеракција со авиокомпанијата.
Како што авиоиндустријата продолжува да се развива, улогата на искуството на клиентите само ќе расте во важност. Напредниот пристап на „Американ ерлајнс“, потврден со создавањето на Советодавниот одбор на CX, ја позиционира компанијата како водечка во оваа област. Со стручни советници кои помагаат во насочувањето на нејзината стратегија, авиокомпанијата е подготвена да продолжи да нуди исклучителна услуга што ги задоволува постојано променливите потреби на патниците, поставувајќи нови стандарди за иднината на воздушниот сообраќај.
Маркетинг
Петок, јуни 13, 2025
Петок, јуни 13, 2025
Петок, јуни 13, 2025
Петок, јуни 13, 2025