Петок, јануари 10, 2025
Туристичкиот сектор низ Соединетите Држави расте, благодарение на значителниот придонес на големите авиокомпании како American Airlines, Delta Air Lines, United Airlines, Southwest Airlines, Frontier Airlines и Alaska Airlines. Овие превозници станаа повеќе од обични начини на транспорт - тие се суштински двигатели на економскиот раст и развојот на туризмот. Со поврзување на патниците со раздвижените центри во Калифорнија, Тексас, Флорида, Њујорк, Вашингтон, Илиноис и Џорџија, тие ги отворија вратите за иконски знаменитости, културни искуства и природни чуда, осигурувајќи дека туризмот напредува во секој агол на нацијата. Од нудење неспоредливи услуги за време на летот до подобрување на пристапноста за домашните и меѓународните туристи, овие авиокомпании ја обликуваат иднината на туризмот во САД.
2024 ноември Анализа на пазарот на воздушни патници of IATA го нагласува динамичниот авијациски пејзаж во САД, при што главните авиокомпании играат клучна улога во поддршката и зајакнувањето на туристичкиот сектор. Носачи како што се American Airlines, Delta Air Lines, United Airlines, Southwest Airlines, Frontier Airlines и Alaska Airlines не само што ги поврзуваат патниците со дестинации, туку и значително влијаат на растот на туризмот низ клучните држави како Калифорнија, Тексас, Флорида, Њујорк, Вашингтон, Илиноис и Џорџија.
Американскиот пазар за воздушни патувања прикажа мешани перформанси во ноември 2024 година. Додека меѓународниот воздушен сообраќај порасна за 3.1% на годишно ниво (ГОД), домашните патувања видоа предизвици, особено со а Контракција од 2.7% на годишно ниво во домашната RPK на Соединетите Американски Држави (Патнички километри за приходи). И покрај ова, авиокомпаниите продолжуваат да играат клучна улога во олеснувањето на патувањето и за домашните и за меѓународните туристи.
Овие главни превозници со целосна услуга доминираат и во домашните и во меѓународните патувања. Нивните широки мрежи гарантираат дека државите како Калифорнија и Њујорк остануваат врвни дестинации за деловни и туристички патници. Од раздвижените урбани центри како Лос Анџелес и Њујорк Сити до културни и историски места во Илиноис и Џорџија, овие авиокомпании поврзуваат милиони патници со иконите атракции.
Southwest Airlines, позната по својата достапност и доверливост, се грижи за домашните патници кои бараат брз и исплатлив пристап до местата за одмор. Без разлика дали се работи за плажите на Флорида или технолошките центри во Вашингтон, Југозападот гарантира дека семејствата и патниците кои се свесни за буџетот можат лесно да истражуваат. „Фронтиер ерлајнс“ го надополнува ова со својот ултра ефтин модел, правејќи ги достапните одмори во Тексас или Џорџија дури и во последен момент.
Како клучен играч во северозападниот дел на Пацификот, Alaska Airlines се фокусира на рутите до Вашингтон и пошироко. Поддржува еко-туризам и авантури на отворено, поврзувајќи ги туристите со воодушевувачките пејзажи на брегот на Пацификот, планината Рение и многу повеќе.
Како што завршува 2024 година, Американ ерлајнс има постигнато импресивни пресвртници, функционирајќи во текот на 2.1 милиони летови и покривање 1.8 милијарди милји, растојание еквивалентно на кружењето околу Земјата речиси 74,000 пати. Со Понудени се 275 милиони местаАмерикан Ерлајнс им обезбеди на патниците неспоредлива поврзаност и удобност. Забележителни моменти вклучуваат сервирање 594,000 еспреса 420,000 чаши пенливо вино во нивните салони Admirals Club® и Flagship®, подобрувајќи ги искуствата пред летот. За време на летот, 124 милиони пакувања Biscoff® колачиња се уживаа, додека над 3 милиони комплети за погодности беа дистрибуирани на долги летови до клучните дестинации како Лондон и Буенос Аирес.
Слично на тоа, Делта Air Lines поздрави над 200 милиони клиенти во 2024 година, постигнувајќи го водечкото задоволство на клиентите во индустријата, признато од JD Power. Фокусот на Делта на доверливост и премиум услуга придонесе за рекордно поставување декември, со 16 милиони патници се носат само за време на празничната сезона.
Јунајтед ерлајнс исто така постави рекорд во празничната сезона, во просек 539,000 патници дневно во декември. Оваа робусна изведба ја нагласува нејзината улога во поврзувањето на милиони патници и на домашни и на меѓународни дестинации.
Southwest Airlines, со рекордни квартални приходи од $ 6.9 милијарди и иновативните финансиски иницијативи, продолжија да напредуваат додека го олеснуваат патувањето до различни дестинации во САД.
Frontier Airlines сервиран 8.8 милиони патници во третиот квартал од 3 година, дополнително демократизирање на воздушниот сообраќај со својот ултра ефтин модел.
Во меѓувреме, Алјаска ерлајнс, дел од Ер Груп, испорача рекордни приходи од $ 2.9 милијарди во К2 2024 година, со речиси 46% од приходите генерирани од премиум услуги и разновидни понуди, поддржувајќи ја својата силна позиција во профитабилноста и искуството на клиентите.
Комбинираните напори на овие авиокомпании се усогласуваат со пошироките трендови во американската авијација, каде што вкупниот патнички сообраќај достигна 86.8 милиони во август 2024 година, На 4.5% зголемување од 2023 година. Нивните придонеси не ги поврзуваат патниците - тие се составен дел за зајакнување на локалните економии и туристичките сектори во клучните држави како Калифорнија, Тексас, Флорида, Њујорк, Вашингтон, Илиноис и Џорџија.
Калифорнија: Моќ за туризам
Во 2024 година, Калифорнија забележа запрепастувачки $ 150.4 милијарди во трошоците поврзани со патување. Домашната потрошувачка е зголемена за -2.4%, додека трошоците за меѓународни патувања се зголемија за -28.2%, покажувајќи ја глобалната привлечност на државата. Со просечна дневна стапка на сместување од $178.38, Калифорнија останува топ дестинација за сите видови патници. Дополнително, над Посетителите на 590,349 ја наведоа Калифорнија како нивна прва наменета адреса, истакнувајќи ја нејзината позиција како врвна порта за туризам.
Со центри како Лос Анџелес и Сан Франциско, Калифорнија има корист од робусното поврзување обезбедено од American Airlines и Delta Air Lines. Овие превозници привлекуваат милиони меѓународни и домашни туристи на државните плажи, винската земја и забавните индустрии.
Тексас: трошење на посетители со рекорди
Тексас добредојде 122.4 милиони туристи во 2023 година, вклучително и 66.4 милиони патници во државата, 49.4 милиони посетители надвор од државата, и 6.6 милиони меѓународни туристи. Трошењето на посетителите достигна историско ниво $ 94.8 милијарди, надминувајќи го предпандемискиот врв за -13%. Туризмот во Тексас покажа постојан раст, закрепнувајќи од ниското ниво $ 56.6 милијарди во 2020 до $ 94.8 милијарди во 2023 година, како одраз на отпорниот и просперитетен туристички сектор на државата.
Southwest Airlines и United Airlines водат значителен сообраќај кон Тексас, дом на иконите атракции како што се музичките фестивали Аламо и Остин. Овие авиокомпании обезбедуваат непречен пристап до огромните културни и природни атракции на државата.
Калифорнија: Моќ за туризам
Во 2024 година, Калифорнија забележа запрепастувачки $ 150.4 милијарди во трошоците поврзани со патување. Домашната потрошувачка е зголемена за -2.4%, додека трошоците за меѓународни патувања се зголемија за -28.2%, покажувајќи ја глобалната привлечност на државата. Со просечна дневна стапка на сместување од $178.38, Калифорнија останува топ дестинација за сите видови патници. Дополнително, над Посетителите на 590,349 ја наведоа Калифорнија како нивна прва наменета адреса, истакнувајќи ја нејзината позиција како врвна порта за туризам.
Тексас: трошење на посетители со рекорди
Тексас добредојде 122.4 милиони туристи во 2023 година, вклучително и 66.4 милиони патници во државата, 49.4 милиони посетители надвор од државата, и 6.6 милиони меѓународни туристи. Трошењето на посетителите достигна историско ниво $ 94.8 милијарди, надминувајќи го предпандемискиот врв за -13%. Туризмот во Тексас покажа постојан раст, закрепнувајќи од ниското ниво $ 56.6 милијарди во 2020 до $ 94.8 милијарди во 2023 година, како одраз на отпорниот и просперитетен туристички сектор на државата.
Флорида: Економски мотор за туризам
Туристичката индустрија на Флорида создаде извонреден $ 127.7 милијарди во економско влијание во 2023 година, а 5% зголемување во текот на претходната година. Домашните посетители придонесоа $ 116.1 милијарди, додека меѓународните патници додадоа $ 14.9 милијарди, колективно стимулирање на економијата на Флорида со 131 милијарда долари во трошење надвор од државата. Поддржан туризам 2.1 милиони работни места, придонесе $ 76.4 милијарди во платите, и резултираше со 1,910 долари даночни заштеди по домаќинство, прикажувајќи ги значајните економски придобивки на индустријата за жителите.
Туризмот во Флорида напредува со чести летови од Делта, Југозапад и Фронтиер. Овие превозници ја поддржуваат растечката туристичка економија на државата, опслужувајќи ги дестинации како Орландо, Мајами и Тампа.
Њујорк: Рекордна година за туризмот
Во 2023 година, Њујорк го дочека највисокото ниво на сите времиња 306.3 милиони посетители, означување a 5% зголемување од 2022. Директната потрошувачка на посетители достигна рекорд $ 88 милијарди, На 12% пораст од претходната година. Туристичката активност генерира значително економско влијание, заштедувајќи ги домаќинствата во Њујорк во просек 1,420 долари даноци. Како центар за култура, бизнис и слободно време, Њујорк останува камен-темелник на туризмот во САД.
Како центар за Делта и Јунајтед, глобалната важност на Њујорк обезбедува континуиран раст на туризмот. Иконските атракции како Тајмс Сквер, Статуата на слободата и Бродвеј остануваат достапни за милиони преку овие превозници.
Вашингтон: стабилно закрепнување по пандемијата
Вашингтон привлече 25.95 милиони меѓународни и домашни посетители во 2023 година, при што меѓународните пристигнувања се искачуваат до 1.95 милиони, Само 2% под нивото пред пандемијата. Туристите потрошиле $ 10.2 милијарди, што одразува значително закрепнување од најниското ниво на пандемијата $ 3.7 милијарди во 2020 година. Природната убавина и живописните градови на Вашингтон продолжуваат да привлекуваат патници, што го прави врвна дестинација на северозападниот дел на Пацификот.
Alaska Airlines, со седиште во Сиетл, игра клучна улога во промовирањето на еко-туризмот. Поддржува патување до државните национални паркови, шуми и крајбрежни атракции.
Илиноис: Растот на туризмот ги надминува нивоата пред пандемијата
Илиноис е добредојден 112 милиони посетители во 2023 година, што резултираше со 47 милијарди долари директни трошоци за посетители, На Зголемување од 4% во однос на нивоата во 2019 година. Туристичката активност генерираше економско влијание на $ 83 милијарди, со слободно патување гледајќи а Пораст на ноќевањата за 4.3%.. Енергичната култура на државата, историските знаменитости и урбаните атракции, особено во Чикаго, остануваат клучни привлечни и за домашните и за меѓународните туристи.
Со стратешката позиција на Чикаго, Американ ерлајнс и Јунајтед ерлајнс пренесуваат милиони патници во државата, зајакнувајќи го туризмот во музеите, архитектурата и културните фестивали во градот Ветровито.
Грузија: проширување на туризмот
Секторот за патување и туризам во Грузија создаде а Економско влијание од 79.7 милијарди долари во 2023 година, со поддршка над Работни места 463,400, На Зголемување на 20,000 работни места од претходната година. Индустријата, исто така, придонесе рекорд 5 милијарди долари државни и локални даноци, прикажувајќи а 7.2% пораст во текот на 2022 година. Од културните знаменитости на Атланта до природните атракции на Грузија, државата продолжува да напредува како водечка туристичка дестинација во САД
Delta Air Lines, со седиште во Атланта, е камен-темелник на туристичкиот сектор во Грузија. Атланта служи како глобална порта, привлекувајќи посетители во нејзините историски знаменитости, културни центри и јужниот шарм.
Американскиот авијациски пазар се соочува со ограничувања на инфраструктурата и еволуирачки барања на патниците, но авиокомпаниите се прилагодуваат преку иновации. Напорите како што се подобрени услуги за патници, иницијативи за одржливост и проширени меѓународни рути имаат за цел да го поттикнат туризмот уште повеќе.
на Анализа на пазарот на воздушни патници за ноември 2024 година ја нагласува критичната улога на авиокомпаниите во обликувањето на туристичкиот сектор. Со поврзување на држави како Калифорнија, Тексас, Флорида, Њујорк, Вашингтон, Илиноис и Џорџија со светот, превозниците како што се American, Delta, United, Southwest, Frontier и Alaska Airlines го поттикнуваат растот на туризмот во САД. Нивните напори обезбедуваат патниците да продолжат да ги истражуваат богатата разновидност и атракции низ целата нација, поттикнувајќи го економскиот раст и создавајќи незаборавни искуства.
Како што се приближува 2024 година, туристичката индустрија низ Соединетите држави продолжува да напредува, водена од напорите на авиокомпаниите како American, Delta, United, Southwest, Frontier и Alaska Airlines. Овие превозници не само што ги поврзаа патниците со иконите дестинации, туку одиграа и клучна улога во зајакнувањето на локалните економии, од Калифорнијаенергичните градови и природни чуда на Грузијабогатото културно наследство на. Државите како Флорида Тексас забележале рекордни трошоци, додека регионите сакаат Њујорк Вашингтон поставуваат нови одредници во бројот на посетители и економското влијание.
Непреченото поврзување што го обезбедуваат овие авиокомпании им овозможи на домашните и меѓународните туристи да ги истражуваат различните пејзажи, култура и искуства кои го дефинираат туристичкиот сектор во САД. Како што индустријата продолжува да закрепнува и се развива по пандемијата, синергијата меѓу авиокомпаниите и туризмот се покажува како камен-темелник на економскиот раст, создавањето работни места и културната размена. Заедно, тие ја обликуваат иднината на патувањето и осигуруваат дека Соединетите држави остануваат врвна дестинација на глобалната сцена.
Тагови: Алјаска ерлајнс, американски, Калифорнија, делта, Флорида, граница, Грузија, Илиноис, Њујорк, југозападно, Тексас, туристичка индустрија, Патување Вести, Обединетите, Вашингтон
Четврток, февруари 13, 2025
Четврток, февруари 13, 2025
Четврток, февруари 13, 2025
Четврток, февруари 13, 2025
Среда, февруари 12, 2025
Среда, февруари 12, 2025
Четврток, февруари 13, 2025
Четврток, февруари 13, 2025