TTW
TTW

MICE и индонезискиот туризам целосно поддржани од владата, забрзување на растот и економското заживување преку стратешки изложби и глобални деловни можности во Џакарта

Петок, 29 ноември 2024 година

Џакарта, главниот град на Индонезија, е сведок на зголемено признавање на индустријата за состаноци, стимулации, конференции и изложби (MICE) како важен двигател на растот на туризмот во регионот. Како земја благословена со богати природни ресурси, различно културно наследство и бројни туристички дестинации, Индонезија е добро позиционирана да го искористи потенцијалот на MICE туризмот за да го промовира својот туристички сектор и да го зајакне економското закрепнување. Со соодветно ниво на поддршка и од владата и од приватниот сектор, Индонезија е подготвена да ја искористи индустријата MICE како клучна алатка за унапредување на одржливиот и инклузивен развој на туризмот.

Придонесот на MICE индустријата за економски раст

Стратешката улога на индустријата MICE во економскиот раст на Индонезија беше нагласена со неодамнешните случувања. Клучен играч во овој контекст е Министерството за туризам и креативна економија, кое го истакна растечкото значење на секторот во придонесот за економското закрепнување на Индонезија. Со поврзување на различни деловни чинители, вклучувајќи даватели на услуги, добавувачи и други придружни индустрии, MICE настаните генерираат значителна економска активност и обезбедуваат платформа за соработка и трговија.

Зголемената важност на MICE туризмот беше видлива на настанот Homelife одржан на Меѓународниот експо во Џакарта (JIExpo) од 27-30 ноември 2024 година. Овој настан, организиран од PT Meorient Exhibition International, истовремено беше домаќин на десет Business-to-Business (B2B) изложби, со над 2,000 изложувачи од различни сектори, што го претставуваат најголемиот B2B изложбен настан во Индонезија до крајот на 2024 година.

Овие изложби опфатија широк спектар на индустрии, вклучувајќи мебел, електроника, енергија, текстил, спорт и многу повеќе. Преку ваквите изложби, бизнисите и од локалниот и од меѓународниот пазар се во можност да истражуваат нови можности и иновации во согласност со светските трендови. Овој настан, особено, прикажа над 20,000 производи и технолошки решенија, како одраз на глобалната побарувачка за врвни иновации во бројни индустрии.

Владини напори да поттикне одржлив раст на глувците

Владата на Индонезија веќе иницираше чекори за да се обезбеди одржливост на секторот MICE, со цел за подготвеност до 2030 година. Заменикот за туристички производи и организатори на активности, Винсенсиус Џемаду, истакна дека Министерството за туризам е фокусирано на поддршка на долгорочната индустрија на MICE раст преку подобрување на местата и промовирање на стандарди кои ги исполнуваат меѓународните очекувања. Една од клучните иницијативи вклучува мапирање на MICE места што ги исполнуваат критериумите за одржливост и подобрување на оние што сè уште не ги исполнуваат овие стандарди.

Понатаму, владата беше активно вклучена во развојот на платформи како MICE id, кој има за цел да биде централен центар за информации, комуникација и поврзување меѓу различните засегнати страни во индустријата MICE. Се очекува MICEid да ги рационализира деловните операции, помагајќи им на бизнисите да донесуваат поинформирани одлуки и да го забрза развојот на секторот MICE преку обезбедување ефикасен пристап до релевантни податоци и увиди на пазарот.

Голем настан во Џакарта - Изложби што го поттикнуваат растот

Еден од главните моменти на експанзијата на MICE индустријата во Индонезија е истовременото хостирање на десет B2B изложби во JIExpo Kemayoran во Џакарта. Оваа изложба, која ќе трае од 27 до 30 ноември 2024 година, прикажува разновидна низа индустрии, нудејќи платформа за сопственици на бизниси, претприемачи и професионалци од индустријата да се поврзат, да разговараат за можностите и да ги истражуваат најновите глобални иновации. Настанот содржи и неколку програми насочени кон поттикнување на развој на бизнисот, вклучувајќи семинари, бизнис форуми и состаноци меѓу купувачите и добавувачите.

Изложбите како овие се клучни за градење прекугранични односи, особено за растечкиот трговски сектор во Индонезија. Разновидноста на изложувачите, вклучително и компании од Индонезија, Малезија, Хонг Конг, Јужна Кореја и Кина, го означува глобалниот интерес за Индонезија како пазарен центар за иновации и трговија. Настанот не служи само како платформа за бизнисите да ги покажат своите производи, туку и како простор за вмрежување, олеснувајќи ја размената на идеи и знаења.

Поддршка на претприемачите и промовирање на пристапноста

Значајна карактеристика на настанот Homelife е Програмата за домаќини на купувачи, која ги поддржува претприемачите, особено оние надвор од DKI Џакарта, нудејќи бесплатно сместување во хотел во времетраење од три дена и две ноќи. Оваа иницијатива има за цел да ги намали логистичките бариери и да обезбеди дека сопствениците на бизниси можат да патуваат во Џакарта со поголема леснотија. Тоа одразува поширок напор за промовирање на пристапноста за бизнисите кои работат надвор од главниот град, осигурувајќи дека тие можат да ги истражуваат можностите без предизвиците што вообичаено се поврзани со патувањето.

Глобално влијание врз патниците

Проширувањето на индустријата MICE во Индонезија има далекусежни последици за глобалните патници. Како што расте популарноста на туризмот MICE, тој отвора можности за деловни професионалци и туристи од целиот свет да патуваат во Индонезија на конференции, изложби и сродни настани. Со фокусот на владата на одржливи практики и подобрување на капацитетите за исполнување на меѓународните стандарди, Индонезија брзо станува клучна дестинација за деловните патници.

Успехот на изложбите како оние што се одржуваат во JIExpo укажува дека земјата е на работ да стане глобален центар MICE, што најверојатно ќе доведе до зголемен меѓународен туризам. Широкиот опсег на индустрии претставени на овие настани ја нагласува важноста на Индонезија како пазар во развој за различни глобални сектори. Дополнително, со подобрена инфраструктура и владина поддршка, леснотијата на патување во Индонезија за вакви настани ќе продолжи да ја подобрува атрактивноста на земјата како дестинација за бизнис туризам.

Светла иднина за MICE туризмот

Индустријата MICE во Индонезија е подготвена за значителен раст, при што и владината поддршка и инвестициите од приватниот сектор играат клучна улога. Иницијативите кои се во тек, вклучувајќи го развојот на одржливи практики на MICE, подобрувањето на местата и воведувањето на платформи како MICEid, ветуваат дека ќе го забрзаат проширувањето на индустријата. Со планирани повеќе глобални настани, Индонезија треба да го продолжи својот подем како главна дестинација за деловен туризам, што ќе им користи на патниците ширум светот.

Сподели на:

Претплатете се на нашите билтени

Поврзани Мислења

Изберете го вашиот јазик

ПАРТНЕРИ

на-TTW

Претплатете се на нашите билтени

Сакам да добивам новости за патувања и трговски настани од Travel And Tour World. имам прочитано Travel And Tour World'sЗаштита на личните податоци.

РЕГИОНАЛНИ ВЕСТИ

Европа

Америка

среден Исток

Азија