Четврток, 13 март 2025 година
Системот на јавен транспорт во Хелсинки го претстави иновативното решение за зимско одржување на шините со пренамена на a гроздобер трамвај во специјализирано возило за одмрзнување. Проектот, предводен од Kaupunkiliikenne, градскиот транспортен оператор, обезбедува непрекината услуга вклучена Лесна железничка линија 15 за време на суровите зими во Финска.
Според транспортниот оддел на градот Хелсинки, одржување надземна електрификација инфраструктура е од клучно значење за спречување на таложење мраз што може да ги наруши операциите на лесните шини. Конвертираниот трамвај, сега познат како „Ананас“ (ананас) поради неговата препознатлива жолта боја, е одличен пример за одржлива урбана мобилност и снаодлив инженеринг.
Трамвајот првично стапи во служба во 1980s и претрпе а Реновирање во 1999 година, додавајќи a нискокат дел за пристапност. За нејзиниот нов живот како средство за одмрзнување, инженери во Одделот за одржување на Kaupunkiliikenne го отстрани совозачкото седиште и ја измени структурата за двонасочно работење со инсталирање на a втора возачка кабина.
Наместо да користите а традиционален филц ролат да се нанесе антифриз, на новиот систем распоредува високотехнолошки механизам за прскање, обезбедување рамномерна распределба на течноста за одмрзнување на надземните далноводи. Овој метод ја подобрува ефикасноста додека го намалува времето на одржување. Системот се следи преку 10 CCTV камери, обезбедувајќи надзор во реално време за транспортните инженери.
Како дел од Поширока стратегија за урбана мобилност на Хелсинки, наведени од страна на Финска агенција за транспорт и врски (Traficom), обезбедување ефикасност во текот на целата година во јавниот транспорт е приоритет. Остри зими во Финска претставуваат оперативни предизвици, со акумулација на мраз на далноводите што предизвикува прекини.
Со воведување Ананас, Хелсинки ја зајакнува својата стратегија за зимска подготвеност за железнички услуги, усогласување со градската иницијатива Smart & Clean Helsinki, кој се фокусира на одржливи и иновативни транспортни решенија.
на конверзија на постоечко возило наместо да набави нов се усогласува со Целите на циркуларната економија на Финска Директиви на ЕУ за одржливост на транспортот. Со доградба наместо замена, Kaupunkiliikenne го минимизираше отпадот и ја максимизираше ефикасноста на ресурсите.
Понатаму, посветеноста на Хелсинки за одржување транспортни системи со ниски емисии е очигледно во ова рентабилна, еколошка адаптација што ја подобрува градската железничка инфраструктура.
Со климатски услови стануваат сè понепредвидливи, градови како Хелсинки се прегрнуваат паметни решенија за мобилност да се одржува непречено функционирање на транспортните системи. Успехот на Ананас може да ги инспирира другите европски градови да истражуваат доградба на постари возила за јавен превоз за специјализирани цели, продолжувајќи го нивниот животен век при задоволување на современите потреби.
Преку вакви иницијативи, Хелсинки продолжува да поставува глобални одредници во транспортните иновации, ефикасноста и одржливоста, обезбедувајќи уживање на нејзините жители безбеден, сигурен и отпорен на временски услови јавен превоз цела година.
Тагови: Финска транспортна иновација, Хелсиншки јавен превоз, Хелсиншки трамвај, Kaupunkiliikenne, лесна шина одмрзнување, одржување на шината, конверзија на трамвај, зимска безбедност на железницата
Вторник, 18 март 2025 година
Вторник, 18 март 2025 година
Вторник, 18 март 2025 година
Вторник, 18 март 2025 година
Вторник, 18 март 2025 година
Вторник, 18 март 2025 година
Вторник, 18 март 2025 година
Вторник, 18 март 2025 година
Коментари: