TTW
TTW

Тинатин Зоиџе зборуваше за новите стратегии за туризам на Грузија на ITB Berlin 2025

Вторник, 11 март 2025 година

Тинатин Зоиџе, раководител на Visit Batumi разговараше за стратегијата за развој на туризмот на Грузија, нагласувајќи ги напорите за позиционирање на Батуми и Грузија како врвни дестинации за патување преку стратешки маркетинг и меѓународни промоции.

Таа го истакна ITB Berlin 2025 како клучна платформа за вмрежување и увид во индустријата. Беа наведени разновидните туристички понуди на Грузија, вклучително и винскиот туризам во Кахети, авантуристичките патувања во Сванети, историските истражувања во древните грузиски кралства и зимските спортови во скијачките центри.

Земјата работи на диверзификација на пазарите на посетители, со фокус на европските патници, САД и арапскиот свет, со цел да привлече туристи во текот на целата година. Travel And Tour World имаше задоволство да ја интервјуира на ИТБ Берлин 2025 година.

Кажете ни за вашата компанија и нејзината мисија

Нашата компанија е посветена на претставување и промовирање на нашите региони, со силен фокус на воспоставување на Батуми и Грузија како врвни туристички дестинации. Како Раководител на Одборот за туризам, мојата примарна цел е да развијам и спроведувам маркетинг кампањи кои ги истакнуваат разновидните туристички понуди на нашата земја.

Наша цел е да го прикажеме целосниот туристички потенцијал на Грузија, од нејзините прекрасни природни пејзажи и богатото културно наследство до нејзините динамични искуства за патување. Нашата улога се протега надвор од едноставно привлекување посетители; ние се фокусираме на градење долгорочен ангажман со меѓународните патници, осигурувајќи дека тие откриваат, истражуваат и се враќаат во Грузија за уникатни и автентични искуства.

Кои се вашите ставови за ITB Berlin 2025?

ИТБ Берлин постојано се етаблира како една од водечките светски изложби за патување и туризам и останува суштинска платформа за туристичките професионалци. Без разлика дали сте претставник на туристичкиот одбор, туристички агент или некој длабоко вклучен во индустријата, ITB Berlin служи како крајно место за состаноци.

За мене, ИТБ Берлин е настан број еден за туристичко вмрежување и увид во индустријата. Обезбедува непроценлива можност за повторно поврзување со клучните засегнати страни, воспоставување нови деловни односи и стекнување увид во новите трендови на патување. Настанот, исто така, служи како центар на знаење, нудејќи длабоко нуркање во тоа како се продаваат дестинациите, најновите иновации во патувањето и стратегиите што различни региони ги прифаќаат за да привлечат глобални посетители.

Надвор од бизнисот, ITB Berlin е извонредно искуство само по себе, дозволувајќи им на учесниците да истражуваат различни дестинации, туристички производи и маркетинг иницијативи, сето тоа на едно место. Тоа е суштински настан за секој кој работи во туристичкиот сектор, без разлика дали сака да ја прошири својата мрежа, да учи од лидерите во индустријата или да добие инспирација за сопствените напори за маркетинг на дестинации.

Кои стратегии ги спроведувате за да ја промовирате Грузија како дестинација?

Кога разговараме за нашите маркетинг стратегии, важно е да се препознае дека Грузија е дестинација за четири сезони, која нуди разновидни искуства за патување во текот на годината.

За нашата маркетинг стратегија, ние се фокусираме на таргетирање на патници кои бараат извонредни искуства, нови авантури и емотивни врски со дестинации. Грузија им нуди на посетителите можност да истражуваат крајбрежен регион кој комбинира релаксација, бизнис и слободно време - правејќи го секое патување незаборавно.

Силно веруваме дека Грузија е една од водечките дестинации во Европа, и преку нашите стратешки напори, имаме за цел да ја позиционираме како локација што мора да ја посетат патниците ширум светот.

Дали би споменале некои региони кои вашиот туристички одбор ги промовира за да привлече посетители?

Грузија, како земја, силно ги прифаќа различностите и културното богатство, нудејќи уникатно искуство за патување во секој од нејзините региони. Секој дел од Грузија има свој посебен туристички производ, длабоко вкоренет во локалната култура, традиции и природни пејзажи.

На пример, ако некој посетител е заинтересиран за вински туризам, тогаш Кахети е идеалната дестинација, бидејќи е познат како вински главен град на Грузија. Регионот нуди вековни традиции на производство на вино, живописни лозја и автентични винарски визби каде што гостите можат да го искусат традиционалното грузиско производство на вино.

За оние кои се страстни за високи планини, пешачење и пејзажи кои го одземаат здивот, Сванети е задолжителна посета. Тој е дом на некои од највисоките населби во Европа, со прекрасни планински предели, топло гостопримство и богати кулинарски традиции. Трагачите по авантури и љубителите на природата можат да истражуваат недопрени патеки, средновековни кули и панорамски алпски погледи.

Патниците кои претпочитаат бујни зелени пејзажи и историско истражување можат да ги посетат древните грузиски кралства, каде историјата датира од најраните цивилизации. Грузија има длабока културна и емоционална приврзаност кон своето наследство, што се рефлектира во нејзиното полифоно пеење и традиционални танци, кои се препознаваат како единствено човечко наследство. Овие изведби имаат неспоредлив звук кој ги плени посетителите и ги потопува во уметничките и духовните традиции на Грузија.

Покрај тоа, Грузија со гордост може да се пофали со четири места за светско наследство на УНЕСКО, вклучувајќи ги Мцхета, Тбилиси, манастирот Алаверди и Националниот парк Колхети. Покрај тоа, земјата е преполна со историски цркви, антички тврдини и извонредни знаменитости кои ја раскажуваат приказната за богатото минато и трајниот дух на Грузија.

Без разлика дали посетителите бараат културни искуства, одмори во природа, авантуристички туризам или можности за инвестирање, Грузија нуди разновидни искуства за патување, обезбедувајќи незаборавни спомени и длабоки врски со нејзиното наследство и пејзажи.

Од кои земји имате за цел да привлечете туристи во Грузија?

Грузија е земја позната по своето топло гостопримство, а нашата туристичка стратегија се фокусира на диверзификација на нашите пазари за посетители за да ги прикаже уникатните искуства на Грузија пред глобалната публика.

Во моментов, активно работиме во 25 земји, со силен акцент на европските пазари, каде побарувачката за културен и авантуристички туризам расте. Секако, посетителите од соседните земји сочинуваат значителен дел од нашите пристигнувања поради леснотијата на поврзување и близината.

За да го подобриме нашиот глобален досег, започнавме стратешки маркетинг кампањи низ Европа, со цел да ја истакнеме Грузија како врвна туристичка дестинација за историја, култура и искуства на отворено. Дополнително, ги прошируваме напорите за привлекување туристи од Соединетите Држави и арапскиот свет, препознавајќи го нивниот зголемен интерес за автентични искуства од патувањето, еко-туризмот и авантуристичкиот туризам.

Преку насочени промоции, подобрена поврзаност и соработки со меѓународни партнери за патување, Грузија продолжува да се позиционира како дестинација која мора да се посети за патниците кои бараат и културна длабочина и природна убавина.

Во случај да сте го пропуштиле:

Прочитај Вести од туристичката индустрија in 104 различни регионални јазични платформи

Добијте ја нашата дневна доза вести, со претплата на нашите билтени. Претплатете се овде.

Гледајте Патување и турнеја во светот  Интервјуа овде.

Прочитај повеќе Патување Вести, Дневно предупредување за патување, и Вести од туристичката индустрија on Патување и турнеја во светот само.

Сподели на:

Претплатете се на нашите билтени

« Назад на страницата

Поврзани Мислења

Коментари:

Оставете Одговор

Вашата е-маил адреса нема да биде објавена Задолжителните полиња се означени со *

Изберете го вашиот јазик

ПАРТНЕРИ

на-TTW

Претплатете се на нашите билтени

Сакам да добивам новости за патувања и трговски настани од Travel And Tour World. имам прочитано Travel And Tour World'sЗаштита на личните податоци.

РЕГИОНАЛНИ ВЕСТИ

Европа

Америка

среден Исток

Азија