TTW
TTW

Сеул, Јужна Кореја: К-попот и К-драмата го поттикнуваат туризмот со BTS, BLACKPINK и популарни локации за снимање на сериите на Нетфликс

Петок, 29 ноември 2024 година

Во срцето на јужнокорејскиот културен бум, земјата бележи огромен пораст на меѓународни посетители, главно поттикнати од растечката глобална популарност на К-попот и К-драмата. Јужна Кореја, некогаш во голема мера позната по својата богата традиционална култура, сега стана жариште на модерната, популарна култура благодарение на глобалниот феномен „Халиу“ - или Корејскиот бран - кој вклучува сè, од К-поп музика до хит драмски серии.

Една од поуникатни атракции што произлегуваат од ова движење е Sunshine Land, тематски парк посветен на сетот на хит историската драма „Mr. Сонце.” Лоциран во Нонсан, 170 километри (106 милји) од Сеул, овој парк е точна реплика на Сеул од 1900-тите и содржи предмети директно од продукцијата на шоуто. Меѓу предметите има копии на историски трамвај и најпознатото будистичко ѕвоно во Јужна Кореја. Обожавателите на К-драмата и К-попот, особено меѓународните туристи, се собраа на такви локации во постојано растечки број, барајќи да се нурнат во световите на нивните омилени емисии и уметници.

Зголемениот интерес за К-драмата и К-поп не ја воодушеви само публиката од Азија, туку и од сите страни на светот. На пример, туристи како 40-годишната Sookariyapa Kakij од Тајланд ја посетуваат земјата специјално за да ги видат локациите за снимање од нивните омилени драми. „Сакам да најдам локации каде е снимена „Itaewon Class““, вели Какиј, повикувајќи се на драмата од 2020 година, снимена главно во областа Итаевон во Сеул.

Слично на тоа, Џенифер Зелински од Соединетите држави, која никогаш претходно не патувала на меѓународно ниво, толку се заљубила во драмата „Crash Landing on You“ од 2019 година за време на пандемијата што ја навела да резервира соло патување во Јужна Кореја. „Го препишав целото шоу за една недела. Едвај спиев и поминав низ две цели кутии со марамчиња“, рече таа. Таа првична љубов кон К-драмата оттогаш се прошири за да вклучи К-поп музика и корејски естрадни шоуа, поттикнувајќи ја нејзината желба лично да ја доживее Јужна Кореја. „Се чинеше дека навистина сакав да го видам лично“, објасни Зелински.

Овој нов бран на туризам, поттикнат од широката привлечност на К-културата, доведе до забележително зголемување на меѓународните пристигнувања. Според анкетата на Корејската туристичка организација (KTO), повеќе од една третина од 1.4 милиони посетители на Јужна Кореја во септември 2024 година рекле дека одлучиле да ја посетат откако биле изложени на содржината на Korean Wave. Ова означува значајна пресвртница во закрепнувањето на туризмот во Јужна Кореја по пандемијата.

„Туризмот цвета благодарение на влијанието на К-културата“, вели Квак Јае-Јеон, директор на тимот за содржини на Халиу во КТО. „Успехот на К-поп групите како БТС и меѓународниот дострел на К-драми ја трансформираа Јужна Кореја во дестинација што мора да се посети“.

Сепак, подемот на туризмот на К-културата не е ограничен само на Сеул. Додека главниот град останува епицентар на туризмот, се повеќе патници излегуваат надвор од неговите урбани улици за да ги истражуваат локациите поврзани со К-драми во руралните области. На пример, Поханг, крајбрежен град познат повеќе по своите индустриски активности отколку по туризмот, стана барана дестинација поради романтичната серија „Кога цути Камелија“ од 2019 година, снимена таму.

Ема Браун, 30-годишната Шкотска, патувала преку 8,800 километри за сама да го види Поханг. „Драмата ми го промени животот“, рече Браун, објаснувајќи дека патувањето е нешто што таа „мора да го направи“ за лично да ја доживее магијата на шоуто. Ова е совршен пример за тоа како К-драмата и К-попот ги тераат туристите да ги посетат областите за кои инаку никогаш не размислувале.

Туристичките власти и туристичките компании сега се обидуваат да бидат во чекор со зголемената побарувачка. Еден јужнокорејски тур-оператор истакна дека нивните дневни турнеи БТС „пораснале“ во популарност, со резервации пополнети до февруари 2025 година. Интересот ги натера да додадат повеќе турнеи со други групи на К-поп идолите, како што се Seventeen и NCT 127. Според Џеонг Џи-јун, професор на Националниот универзитет Кјунгпук, има значителна побарувачка за поразновидни туристички понуди надвор Сеул, особено во руралните региони каде што влијанието на К-културата штотуку почнува да расте.

„Додека туризмот во руралните Јужна Кореја традиционално се фокусира на културните искуства, постои потреба да се развијат помодерни ресурси фокусирани на К-културата кои ќе резонираат кај помладите патници“, рече Јеонг.

Додека туристите продолжуваат да се собираат во Јужна Кореја за да го искусат шармот на К-драмските сетови и К-поп културата, јасно е дека Корејскиот бран е повеќе од само културен извоз - тој е значаен двигател на туризмот и иднината на јужнокорејската туризмот несомнено ќе продолжи да се обликува од неговата глобална забавна привлечност.

Во свет каде што поп-културата е испреплетена со туризмот, подемот на К-драмата и К-попот нуди уникатен спој на забава и истражување, привлекувајќи се поголем број меѓународни посетители кои сакаат да влезат во светот на нивните омилени драми и музички идоли.

Сподели на:

Претплатете се на нашите билтени

Поврзани Мислења

Изберете го вашиот јазик

ПАРТНЕРИ

на-TTW

Претплатете се на нашите билтени

Сакам да добивам новости за патувања и трговски настани од Travel And Tour World. имам прочитано Travel And Tour World'sЗаштита на личните податоци.

РЕГИОНАЛНИ ВЕСТИ

Европа

Америка

среден Исток

Азија